Sunday, March 1, 2015

Sesi Beriadah di Taman Rekreasi Air Wetland Putrajaya

Hujung minggu tak tau nak buat apa. So aku decide nak ke taman. Asyik mall je kan, so kali ini ubah angina skit. Pukul 3 lebih keluar dari rumah, aku dan H terus ke Putrajaya. Then kami terus ke Taman Wetland ni. Masa kami sampai orang tak ramai lagi. So aku dan H ke kaunter tiket. Ermm.. banyak jugak aktiviti yang ada kat sini. Boleh memancing, berbasikal, berkayak dan basikal air tu, apa namanya tah, aku belasah reka je la hehe.
 
So aku dan H terus sewa basikal. Satu basikal RM10 untuk sejam. Ok la kan. So kami berbasikal dalam masa sejam tu. Perghh.. memang best. Dah lama tak keluarkan peluh. So kami decide nak jadikan ini aktiviti tetap.. hehe.. InsyaAllah.
 
So next time kami nak memancing plak. Kat sini, sewa memancing untuk satu joran ialah RM20. Dalam masa sehari tu. So ok la kan. Tempatnya pun cantik dan ada kemudahan surau, café dan toilet. So aku rasa mmg ok sangat untuk buat aktiviti di sini.
Selfie jap :)
My Hubby
 
Happy >> :)


 
 

No comments:

Post a Comment