Sunday, May 10, 2015

Jom pilih Laguna Resort di Pulau Redang :)

Ok now aku nak bagi review resort ni. Aku stay 3 hari 2 malam disini, merupakan pengalaman yang best. Dengan harga yang dibayar, aku rasa sangat berbaloi. Kepada sesiapa yang ingin ke Pulau Redang boleh la stay sini. Maybe mahal skit tapi pengalaman disini sangat menarik dan besttt..

Tempat makan yang besar dan menu yang disajikan sangat best dan menarik. Breakfast ada disediakan nasi dagang juga. Dalam masa yang sama, masakan cina juga disajikan. Western juga tidak ketinggalan.

Lunch dan dinner pun ok. Dinner plak ada barbeque dan satu malam makanan biasa. Harga makanan pun berpatutan sekiranya ingin membeli dan menjamah kek disitu.
 
So overall aku sangat berpuas hati dan will recommend kepada sesiapa yang sedang berfikir2 nak stay mana sekiranya ke Redang.
 
Daripada 5 bintang, aku bagi 5 bintang untuk Laguna Redang :)

No comments:

Post a Comment