Wednesday, October 19, 2011

Movie time : Real Steel..

Semalam hari Rabu, so sbb takde kelas, aku ngan jiran plan nak tgk wayang. Ermm Cik Ayeen cadangkan citer Real Steel. So pi la tgk. Mula2 cite ni cam bosan skit, tak la bosan lama pun 10 minit camtu. Pastu bermula la kehebatan citer ni. Out of 5 stars aku bagi 6 stars sbb citer ni memang menarik. Nak2 dengan watak budak kecik tu. Cute. Leh plak ajar robot dia menari. Cute. So pada yang nak tengah pk2 nak tgk citer pe kat panggung, sila la pi tgk citer ni. Highly recommended. Mungkin sbb aku ska berangan, tapi yang pasti citer ni buat aku rasa seronok tgk and aku maybe leh pi lagi nak tgk citer ni. Two thumbs up.

Balik umah lak, untuk mengdivertkan kepala aku yang asik pk nak makan ni. Continue lak tgk citer "Tolong, awek aku pontianak". Tengok lagi separuh sbb da tgk skit during lunch time kat office ngan Kak Mahani. :) Btw, citer ni sangat best la. Aku ska citer ni. Lawak. :) And pas tengok, terus off lampu .. ZZZ..

Alhamdulillah.... selamat dugaan makan aku untuk malam ini. :)

No comments:

Post a Comment