Wednesday, October 26, 2011

Outing With Aqiff Mikhail

Ermmm.. hari ni diwali.. so cuti. Best la, bangun lewat. Guling2 atas katil, feeling2 tak nak bangun sampai malam. Huhu.. Ari ni da janji nak jumpa ngan aqif. Da lama tak tengok budak kecik ni. Baru tgh pk2, sambil duk guling2, dengar bunyi org datang umah. Da sampai pun. Cepat2 aku mandi, nak bawak budak tu kuar jap. Teringin nak try makan kat BV, The loaf. So ngan gigih bawak budak kecik ni. Hope2 tak la dia membuaskan diri kat sana, memandangkan aku ngan dia berdua je. Dalam kereta diam je. Tak gerak. Aku pakaikan tali pinggang keledar. Muka senyum je. Behave... behave Aqiff.... :)

Saya akan duk diam2 cik long... :)

Mana makanan n minuman saya...
malu2 lak... 
Aqiff ska hot choc ni.. separuh gelas habis ngan dia je..  
Ngan Cik Long
Lasagna 
Roti n choc muffin
Aqiff jamah skit je.. pahit skit kot .. :)
Smile.... :)
Lepas makan.. bagi la Aqiff berlari2 skit. And memang.. dia berlari sungguh2. Padan la makin slim. So cik long pun ikut lari2 sekali sbb nak hadam lasagna and roti2 yang Aqiff tak abis tu..huhu....
Ok.. da abis makan n berlari2.. balik dulu... tata

No comments:

Post a Comment