Saturday, November 5, 2011

Selamat Hari Raya Aildil Adha- Ucapan kengkawan gittew

Alhamdulillah, tengahari tadi selamat la sampai ke kampung halaman terhentaaa ini. Walaupun jalan jammed skit tadi di Karak.. tapi selebihnya ok la. Tak la teruk sangat. Atau pun aku yang tak rasa teruk sebab Judin yang drive sampai Dungun?.. maybe2. Hehe..

Takde apa nak tulis sangat, citer pun da takde. Tapi aku nak wish selamat hari raya pada kengkawan yang terchientaaa jugak. So ucapan raya ni aku tujukan kepada : (Susunan nama tidak penting sbb semua yg aku tulis nama ni.. i love u all sooo much )

Cik Yeen, Kak Mahani n family, Farah, Ayeen, kak Norli, Abg Sen, Arina and The Crab/Carcinoma dan seluruh umat islam sekalian.

Untuk family lak, aku wish selamat hari raya pada adik tersayang di Russia, Cik Hanisah, Fakhrul n family, Judin, mak n ayah. Tak lupa jugak pada baby Arissa and her family... :)

Entry ala2 ucapan nak bg kat rancangan tv hari raya laks. Kesimpulannya, mari la sesama bersyukur padaNya sbb tahun ni masih mampu kita berjumpa sanak saudara. Pada yang tiada, relakan pemergian kerana tiada yang abadi di dunia ini.

1 comment:

  1. selamat aidiladha to u too mek.. waf u too!

    ReplyDelete