Friday, May 11, 2012

Alhamdulillah

Hari ni aku gerak pi keje dengan malasnya.. tapi kena rajinkan diri, today is Friday, last day for the week. So esok leh bangun lambat. :). This coming monday is my Convocation's Day. Orang lain dah berabad dapat degree, aku baru nak dapat. Setelah susah payah jadi pelajar luar kampus ni. Menyesal sbb dulu2 tak rajin kan diri sambung study, so now dapat la. Tapi pape pun, aku puas hati dengan pencapaian aku. Altho lambat, but still i can get it. Cuma lambat je la. So bulan ni altho hati terusik, sakit dan pedih, tapi Allah maha mengasihani dan pemurah dengan hambaNya. Dugaan sakit sikit tu dihadiahkan dengan kejayaan. Hari ni jugak aku dapat surat kenaikan pangkat. Alhamdullillah... Sujud Syukur kepadaNya. 

So pasni kena la keje baik2 dan harap akan ada lagi kejayaan mendatang. Amin.

Note : Baju konvo tak dapat2 lagi..huhu

No comments:

Post a Comment