Wednesday, October 8, 2014

Harvey Norman Sales : Factory Direct Price

Lately ni asyik malas je nak tengok tv kat hall. Sudahnya masuk bilik main ngan ipad je la. Then terpikir nak beli tv. Altho hall ngan bilik 3 langkah dah sampai.. tapi rasanya aku kena beli tv gak. Konon nak stream online tgk drama all. :)
 
Kat office ni ada plak brochure Harvey Norman. Sale dari 4.10-13.10.2014. Mata dah bersinar ni. So smlm aku haruk la H pi MV. Konon nak usha dulu. Aku usha 2 tempat la. Kat Harvey Norman dan Aeon. Then lepas solat maghrib cergas pi Harvey Norman. Mata macam dah berkenan ngan LG. Kalau Samsung, harga cantik kat Aeon. Tapi untuk model LG, takde kat Aeon tu.
 
Then aku terus pi kat LG, Salesman yang menjual ni aku ska. Setiap soalan yang ditanya dia jawab detail dan untuk aku yang kayu teknologi ni. Dia cite sampai aku paham la. Gaya tanya cam nak beli tv melengkung 20,000. hehe.. Tapi takpe la kan. Kita kan pembeli, oleh itu kena la tanya semua yang kita tak tahu, so that dah sampai umah nanti tahu mcm mana nak guna tv ni.
 
Jangan harapkan tv je smart, tapi tuan tak smart kan.. Cannot.. :) Then aku pun berjaya beli LG 39LB58 dengan harga RM1449. Murah kan. :) Sebenarnya aku nak yang 42 inch, tapi takde stok dan kena order. Memang tak la untuk aku yang kalau nak sesuatu .. mmg dan2 tu nak. :) And sbnrnya mmg kena beli yang kecik pun memandangkan bilik aku yang sekangkang kera tu.
 
So smlm berjaya la kami membeli tv tersebut dengan harga yang sangat berpatutan. Now tv dah tak semahal dulu. Bagus la.. so dapatla aku merasa menggunakan smart tv ni. H kata pasni bini dia tak kuar bilik la, asyik berinternet ngan tv :)
Tak menyempat2, smlm terus pasang tv ni. :)
 
Eleh.. purak2 malu my lovely H ni.. :)


 
 

No comments:

Post a Comment