Monday, September 29, 2014

Shopping kain @ Jakel KL

Saturday lepas aku ajak H ronda KL jap after breakfast. Actually sebelum tu aku dah dapat sms berkenaan Jakel KL ada sale pindah kedai. Gitu la citernya. Aku pun gigih la pergi. H tunggu dalam kereta je. Aku je yang turun. Konon nak tengok keadaan la. 

Melangkah masuk ke Jakel.. dah sangkut 2 kain cotton yang memang aku minat. During raya ari tu kain ni dalam 30 semeter.. now jadi RM75 sepasang.. mana tak pitam kan.. haha. Terus aku grab la. Then naik ke tingkat 1. Huhuhu.. lagi best pilihannya. Rambang mata. Aku quick shopping mengenangkan H ada alam kereta. :)

Pilih punya pilih.. Tak perasan dah banyak. Kan tak terbayar plak. Then aku terus bayar, Yang best sempat ambil sepasang lagi after bayar.. Mak punya hehe. Dah masuk kereta lupa aku sepatutnya nak tengok lace. Ermm takde rezeki la. Maybe next time. Sbb kalau tak silap sale ni sampai end of october.. wink2.

I am is the rambang mata u ollsss..

Hasil tangkapan ku.. bila nak tempah ni ek..

Tada... jenuh la nak menghantar tailor.. gatal membeli.. rupanya baju dalam almari yang tak bertempah dah ada banyak.. so stop buying kain la .. :)

No comments:

Post a Comment