Monday, December 13, 2010

Stagnant.. me?

Ermm.. when me become stagnant, so i jadi la sebeku ais kan.. perghhh ayat tak leh blah, hehe. Sementara menunggu nak sambung jadi cikgu sekolah hari ni.. aku macam rajin lak nak hapdate blog ni. kenapa tajuk aku ni stagnant. Sebabnya, aku macam dah bosan dengan rutin kot. Takde sebarang perkembangan. Stagnant jer.. Aku nak move on, takkan nak mcm ni je. So aku akan follow je la cakap org tua aku kan. Apa yang terbaik pada mereka, tu la jugak yang terbaik untuk aku. InsyaAllah. Sepanjang duk umah sebab aku sendiri tengah cuti sekolah ni, aku asik ngan mak aku je. Spent time ngan diorang is the best thing to do.

Alhamdulillah berkat doa mak and ayah, result aku pun ok. Dan aku harap dapat la aku teruskan belajar lagi dengan semangat skit. Cannot malas2 lagi.. huhu. Ermm.. balik kampung? Bila nak balik ya. Banyak benda nak kena setel ni. Nanti da start kelas, tak leh balik kan. So kena rancang betul2.

Erm.. kelas da nak start..so bubye... :)

No comments:

Post a Comment