Sunday, June 10, 2012

Hujung Minggu :)

Hujung minggu ni ialah yang meriah setelah lama mood nak membeli belah dah lama ilang. ermm ye ke? Tidak la bershopping sakan..tapi shopping yang ala kadar dan good buy kot sbb dapat dengan harga yang berpatutan. BodyShop ada sale dan additional 10% untuk pengguna kad kredit atau kad debit Maybank, so aku beli la barang kat situ. Tapi tak tamak, beli yang nak saja. Semalam jenjalan di Pavilion,... org kampung masuk bandar, baru semalam aku pegi pavilion tu, ishk2.. tapi not bad, outlet bukan semua yang hi end, ada jugak yang aku leh masuk dan cuci mata :). And ada org tu bawak masuk Starhill Gallery, mak nanges tengok outlet kat situ, hokeee.. entah bila aku leh nak beli barang kat situ agaknya..hehe.. tak tercapai kot.

Ahad - Mid Valley Megamall, niat pada asalnya nak makan je. Tapi alang2 ada 10th Global Indian Festival, terus la aku menjamu mata, sekali ada yang berkenan dimata, terus la grab 2 pasang :), Cik Arina pun turut termakan pujukan.. one for Arina.. :) Tapi memang berbaloi, harga sangat berpatutan.

Makan pun banyak sangat hujung minggu ni. Happy sangat lagaknya..huhu.. so esok kena puasa balik la, bagi perut rehat sikit. Jirr.. bila la nak sedar nak kurangkan makan ni..:). Tapi syukur padaNya dengan rezeki yang dikurniakan sekarang.

Chow dulu.. :)

No comments:

Post a Comment