Friday, June 29, 2012

Lepak @ Hometown Kopitiam



Sejak duk opis baru ni and dah tak sekolah, aku balik opis mesti awal.. sampai umah and duk melangut depan tv. Ishkkk sungguh tak sihat aku rasa. Nak swim malas plak.. ermm. so tadi balik tgk ulangan Desperate Housewives. Mlm ni kat Astro Starworld, season finale.. 1045pm. Ermm agak lewat. Tadi sambil2 duk atas daybed ala2 cleopatra, mataku layu suda... tanak sleep la.. banyak sleep ptg tak elok dan make my mood swing.. :(. So aku decide nak pi Hometown. So nak lepak situ sampai 1030pm. So balik umah sempat la tgk desperate housewives.. kalau aku tgu kat umah, for sure aku tertido.

Bila duk sini, alone. Teringat lak time2 aku kat uitm tahun lepas dan tahun2 sebelumnya. Bila tension nak buat asignment kat umah, mesti dtg sini. Altho bising.. dengan pelanggan2 yg bersembang, dengan muzik yang kuat, tapi it makes me alive.. ekeke.. idok la tido. Beza dulu lepak mesti pk banyak mende.. tapi kali ni lepak.. boleh blogging dengan aman.. and kepala tak fikir pape pun. Kalau ada masalah pun.. i can shut it down now.. hehe.. malas nak pk.


No comments:

Post a Comment