Tuesday, July 17, 2012

Batman : The Dark Knight Raises

Semalam dapat jemputan daripada Cik Arina untuk temankan pi tengok The Dark Knight Raises. Apa lagi terus setuju. Citer ni suppose keluar pada 19 Julai, so smlm dia dpt tiket daripada P1. Kul 8.30 mlm di Sunway Pyramid. Dah lama rupanya aku tak pi tengok wayang kat Sunway ni. Dah pening nak masuk kat mana.



At first, CEO P1 bg speech skit and then ada la sesi kuiz mudah. Tapi idok la aku angkat tangan sbb walaupun mudah, aku mmg tak tahu jawapan. :)

Citer start, aku tak faham sangat, maklum aku tak follow sangat citer Batman sebelum2 ni. Tapi 15 minit after start, citer makin menarik.. Ok la.. walaupun lama giler duk dlm panggung tapi citer tak bosan. Menarik. 2 jam lebih kot citer ni. Punya la lama. So overall aku bagi 4 daripada 5 bintang. Aku recommend sesapa nak pi tgk citer ni nanti. Berbaloi.. :)

No comments:

Post a Comment