Sunday, August 5, 2012

Big Cleaning Day

Pagi ni bangun je.. rimas dah tengok baju2 berlonggok. Maklumla baru dapat wardrobe baru.. wink2.. so baju dari almari lama nak kena pindah kan ke bilik tetamu a.k.a bilik Judin. Tapi bilik tu pun dah macam kapal pecah. Nak tak nak aku start dulu la.. Dengan tak mandi tu, aku mula la menolak almari bagai. Alhamdulillah, tergerak ati Judin nak sertai hari kemas sedunia ni. And apa lagi, alang2 tu aku suh dia kosong kan bilik sbb nak pindahkan almari lama aku dan katil aku terus. Aku lak, tido atas tilam dulu la.. tak yah katil lagi la. So dari pagi sampai petang tak siap2 kami kemas. Tapi ada la perkembangannya, cuma tak dapat setel one shot today. Maklum puasa, kena la berkemas ala org puasa.. Kemas skit lepak texting and tgk tv.. sambung lagi.. pastu rehat plak.. anyway mmg dugaan la bulan posa ni. Haus tak leh ckp la.. :)

Berantakan...
Huhu.. akhirnya kul 6pm, kami keluar je la.. nak masak of kos la da tak larat. Kan jap lagi aku tumbang lak kat dapur. So now sambil lepak kat Old Town Bangsar menunggu waktu berbuka puasa.. Uiiiiii nikmat rehat camni. And tangan ni rajin plak nak hapdate blog. Sebenarnya banyak citer nak tulis.. tapi by title la.. tanak rojak la.. :). Niat tanak makan beria.. tapi sbb kepenatan hari ni.. kena reward my self and Judin la. :)

No comments:

Post a Comment