Friday, March 21, 2014

1st Anniversary Breakfast @ La Bodega Jalan Telawi Bangsar

Hari ni aku dan  H nak breakfast kat luar. Ermmm aku decide nak treat him for breakfast. So aku decide La Bodega kat Telawi. Hari ini ialah our 1st anniversary. Alhamdulillah. Walaupun masih berdua, takde kehadiran zuriat lagi, tapi kami bahagia. Semoga Allah makbulkan doa kami untuk mendapat zuriat yang soleh dan solehah nanti :)

Ermm as usual kalau aku pergi brekfast kat Bodega ni, mesti amik Big Breakfast. Fresh juice and Hot Chocolate!!..burpp kenyang suda. H pun sama, tapi dia suka latte.

Lepas makan ingat nak pi Mid Valley, tetiba mood isteri swing.. then balik umah sleep!. Sensitif plak aku hari ini, sedih sbb janji nak dinner, tapi H ada kerja lak. Teruk sungguh aku ni, bukan lama pun. kejap je dia nak keluar. Tapi sbb mlm ni kan? our dinner kena hijack.


No comments:

Post a Comment