Sunday, March 23, 2014

Movie : Need for speed 2014

Semalam pergi Mid Valley sebab nak mkn sushi. Ermm ni sbb malam anniversary, plan dinner terpaksa dibatalkan. So postpone la ke Ahad. Pukul 10 lebih dah masuk MV. Hari ni mmg niat nak bg present kat H. So sebab lately ni asik ngadu tak nampak.. rabun.. ermm and bahaya untuk dia dan juga aku. So aku dengan senangnya tak yah pk apa aku nak bg as anniversary gift. So aku terus cop nak belikan cermin mata. And kitorang pi la Focus Point kat MV ni. Pilih2 bingkai and cek mata. Ermm.. tak banyak pun power dia.. dalam 25-50 je. Tapi ada silau. Tu yang buat dia pening tu.
 
Lepas tu kami terus pi movie. H beli tiket dan aku seperti biasa kat chatime. Hehe.. Honeydew Milk Tea, Less sugar , pearl!
 
H datang bgtau dia da beli tiket Need For Speed.
 
Aku : ?? Cite apakah? ( Sbb aku nak tgk non stop )
H : Fast & Furios ada pun inspired by citer ni la.. Tapi FF keluar dulu.
Aku : So mcm mana u tahu?
H : Sbb sy dah main game ni dari 1-5. Gitu.....
 
Rupanya citer ni daripada game. Ok2. So aku pun postifkan diri. Maybe best kot .. Ya la FF pun aku tak ska sangat gak mulanya.. tapi dah tgk aku lak beria nak ulang2 tgk. :)
 
Citer ni bermula dengan bosan skit. Pastu dtg la musuh generasi ajak jv business. Tapi sbb musuh tradisi tu sah2 tak baik kan.. Then mcm2 la berlaku. Hero kena masuk penjara all.. Keluar penjara balas dendam... bla..bla..bla...
 
Habisnya ngan happy ending la. So overall citer ni, kalau ada 5 bintang, aku bg 4 bintang. Ok. So sapa2 nak tgk citer ni, leh ke panggung2 berdekatan untuk tonton Need For Speed!

No comments:

Post a Comment