Wednesday, February 15, 2017

Selamat Ulangtahun Kelahiran @ Tony Romas Nu Sentral

14 Februari 2017... usiaku dah menginjak 36 tahun.. yay :).. Tahun ini masih berstatus isteri dan belum menjadi ibu. Mungkin bukan masanya lagi ya.
 
Seperti tahun-tahun lepas, celebrate birthday adalah dengan suami. Tahun lepas extra skit sbb mak dan anak buah ada kat umah. So tahun ni seperti biasa aku dan suami. Mulanya tak berniat nak menyambut di luar memandangkan tarikh 14 Februari ni banyak restoran padat dengan lovebirds kan? :)
 
Tapi H ajak jugak keluar. Katanya cuba je la pegi. So cari mall yang tak ramai org sangat katanya. Pas maghrib gegas la kami keluar. Kali ni H nak belanja di Tony romas Nu Sentral. Aku ok je. Orang nak belanja kan, so jangan banyak cekadak ye.
 
Semua makanan di order dan kami menikmati makan dengan tenang. Tetiba rasa nak makan kek, konon nak momento, bertanyakan boleh ke nak tulis happy birthday di plate, sekali dimaklumkan, untuk bday, TR ada bg complimentary desert untuk birthday girl. Waaaa.. so happy.
 
Diorang ni sangat sporting dating bawak desert dengan siap nyanyi bagai dan bagi ballon. :) Walaupun diorang tgh bz dengan pelanggan yang ramai. Tq la sbb nyanyikan bday song ya :). Tq H untuk birthday treat ni.
 
Love u so much my lovely hubby Mohd Hafizu Abdul Latif. You are awesome :) Kat bawah ni gambo je la :)
 




 
Ok. Dah pukul 10 malam. Jom balik :).
 

1 comment: