Sunday, July 4, 2010

Tailor Mangkuk!!!!!

Pagi-pagi lagi dah mintak tolong mak tolong amikkan baju yang dah siap kat tailor baru. Sebelum ni kitorang satu family tempah kat tailor lain tapi disebabkan tailor tu excident baru-baru ni.. terpaksala cari tailor lain.

Bila baju dah sampai, fitting... ehhh... kain nya tak dibuat seperti yang kita nak plak. Pesan ari tu nak buat kain belah depan tapi yang jadi kain susun depan.. ermmm.. tak per la. Lepas tu pi balik kat tailor nak suh dia buat balik la kan.. Then sampai je kat umah tailor tu... kisah ni tak pernah berlaku pada aku.. memang hareeeeemmmmm la kan..

Tailor : Saya memang tak buat kain belah ni.. sebab kalau buat jugak, dapatla saham (dosa) pada saya sekali.

(Waaaa.. aku sungguh la terkejut kan. Boleh dia kata camtu. Nape sebelum jahit ari tu tak cakap pastu pandai-pandai jahit kain aku buat lain kan. Boleh je dia tolak awal2kan.. sial ke tak kan.. ni yang aku hangin satu badan. Tapi aku cool lagi. So aku dengan mak tinggalkan kain tu.. Muka tailor tu cam harem kan.. dengan selamba dia kata lagi .. ermm boleh la buat.. tapi lambat la skit.) Mau je aku tampar.. Sabar-sabar...

 Mau je aku tempik kat tailor mangkuk tadiiiii..

Aku ni geram sangat dengan orang-orang yang perasan diri sangat bagus dan rasa semua orang yang lain banyak dosa all.. Buat la keje sendiri, sibuk nak tentukan dosa pahala orang kan. Dah la kat opis pun ada yang mcm ni, jumpa tailor pun jenis ni gak.. huhu...

Pastu aku masuk kereta, then aku pikir balik.. buatnya dia buat lebih kurang kat kain aku tu, dah tak boleh pakai langsung kan..So aku decide nak amik balik kain tu. Tanak ada apa2 lagi ngan tailor yg rasa bagus sangat tu kan.. Sengallllllldan sangat mangkuk makcik tu.. geram laaaaaa...

Note: Tailor ni penyokong kuat parti ermmm... padan la nak judge orang je keje nyer.. Jaga la diri sendiri dulu.. geram la akuuuuu...

3 comments:

  1. Beb, aku dh nak tergelak goling2 ngan crita ni...
    Apakah??? ada gak manusia cam gini...
    Sabo ye...

    ReplyDelete
  2. Risna : Tau tak per.. aku pun heran.. bila ingat2 kelakar jugak sebab tailor modosh ni masa aku pi elok je pakai baju kebaya ikut badan... seksi la jugak.. ekekeke... janji tak nampak kulit je la kot..

    Yeen : YERRRR sangat WTF

    ReplyDelete