Thursday, July 29, 2010

Encik MahMOOD takde...

Erm.. now actually aku kat kelas ni. One of the project dalam course ni ialah create blog. Ermm best la jugak kan. Tapi sekarang macam tak de mood nak update blog belajar tu. Orang lain dah start. Aku?? blogging jugak tapi platform yang lain. Sungguh tak de mood. Maybe sebab hari ni makan banyak sangat. Kenyang sangat dan menyumbang kepada kelembapan otak dan segala-galanya la.

Kenapa kenyang sangat? Jawapannya, hari ni ada makan-makan kat ofis. Menu nya sangat menarik :
1) Nasi Putih
2) Daging salai masak lemak cili padi
3) Telur masin
4) Ulam-ulaman
5) Udang Masak merah
6) Ikan masak asam pedas

Desert
1) Puding laici
2) Puding roti
3) Tembikai & Orange

Ermm.. so itu la penyebabnya aku ala2 ular sawa kekenyangan dengan makan sebanyak 2 kali.. huhu.. 2 hari posa sebelum tu .. hari ni aku cover baekkk punya.. huhu

Lupa plak nak amik gambar hari ni. So post ni sangat bosan la. Tak de gambar all. Dengan sorang-sorang dalam kelas ni sebab partner coti kelas la plak ..bz kat opis. So sangap la ni.

Bercakap pasal mood ni. Hari ni jugak aku jadi serba salah. Kadang2 kita ni tak tahu kan apa yang boleh dan apa yang tak boleh kita cakap. Maksudnya ada benda2 yang pada kita tak sensitif pun, tapi pada sesetengah orang, benda tu sangat sensitif. Tapi mcm mana kita nak tahu samada benda tu sensitif ke tidak? Tahu la bila kita dah tersebut, and orang tu pun bagitau kita yang apa yang kita kata tu sensitif padanya. Bila fikir-fikir balik, macam lebih baik jangan cakap terlalu banyak. So sebab aku ni becok la sangat, kena la train diri ni biar jangan jadi penglipurlara sangat. :)

Sangat bosan dalam kelas ni, bila la aku leh balik ni.. dah tak tahu nak tulis apa lagi ni.....ok... Dah abis kelasss daaa.. at 8.45pm.. i love lecturer ni.. mmuhaahhhhh :)

1 comment:

  1. Gila byk ko mkn. Utk cover 2 ari katanya....
    ermmm...

    ReplyDelete