Thursday, October 7, 2010

Aku bila di dalam kelas komputer

Huhu... plsss laaa... bosan sungguh bila tiba hari Khamis ni. Kelas ni sangat bosan la.. Camne tah aku ni.. Malas nak concentrate. Nape la cikgu ni asik baca slide presentation je. Boring sungguh. Sebelum ni ada survey untuk rate cikgu2 ni. Berkesan tak survey ni sebenarnya kan. Aku biasanya akan rate betul2, tapi hari tu masa tengah nak rate cikgu komputer aku ni, macam tak sampai hati lak nak bagi rating yg ikhlas, sbb kalau bagi yang seikhlas hati, mcm tak sampai hati lak. Berbelah bagi aku. Bila pk balik, kalau rate tak betul, nanti junior2 akan dapat cikgu ni jugak la kan, sbb management tak tahu yg sebenarnya cikgu ni mcm tak perform pun.. huhu.. Tapi serius aku tak sampai hati, cikgu ni baik je, cuma tang mengajar tu .. ermmmm ala2 nak cepat habis kan slide dan balik laaa.. So hari tu aku telah rate dengan pejam mata je la.. rate yang tak accurate la untuk cikgu ni..

Erm, so sbb boring dan tak tahu nak buat apa ni, selain tgk cikgu yang tengah citer apa tah kat depan ni, aku menaip la kat belakang ni kan. Hari ni keje opis dah siap dan aku sangat la hepi. Aku kena jadi orang yg hepi.. tak leh stress2 daaa.. buang masa je kan. Altho kadang2 cam sedih tu ada, sepi tu datang, sayu tu berlabuh.. aku try ignore dan cuba cakap pada diri sendiri, aku kena teruskan hidup ni. Jangan harap pada sesuatu yang tak tentu lagi. Kena kuatkan hati, tabahkan hati dan kuatkan semangat. InsyaAllah semua akan jadi baik.

Huhu.. final exam da dekat ni... GAMBATTE...

No comments:

Post a Comment