Friday, October 15, 2010

Fridayyyy.. Yayy

Walaupun hepi ngan Friday.. tapi pagi tadi bila bangun tido sangat la lemah badan... tengok jam pukul 6, terus capai hp, texting boss... "Im on MC today,,".. huhu.. Guilty pun ye, sbb today ada banyak meeting.. aku yg arrange.. so boss lak kena pi.. tapi serius.. badan sakit.. and tanak kena aircond da today, semalam duk kat opis pun hazabbb.. susah nak sembuh la... kalau kena aircond kuat2 cam tu. So aku tak keje la.. and cam sihat skit bila duk umah ni.

Breakfast tadi bersama-sama ngan mak n ayah, adik yg bawak.. so pi cyberjaya.. nape jauh? sbb adik pi opis kat cyber.. so leh la tumpang bfast skali.. ekeke.. aku ni mengidam tul nak makan nan ngan tandoori.. tak dapat2 daaaa.... tadi pun tak de gak.. sadddd..

Lunch time, Jiran baru sampai.. hehehe.. truja nak masuk umah baru. Tapi kunci lak takde.. later la wat appointment ngan locksmith tu. Tadi bz lak cina tu.. ekeke.. Ermm nanti leh la swim sama2 ngan jiran i tu.. ekeke.. maklumla coach renang la.. mana nak dapat belajar free style secara percuma kan.. one to one session lak tu.. ekeke.. anyway tq coach sbb ajar wa swimming tu..  

Petang pi S.alam gak.. sbb today ada Oral Test Arab.. huhu.. Lebih kurang je persiapan nyer.. tapi ok la kot.. aku pakat belasah je jawab depan lecturer tadi.. ekeke.. entah betul ke tak? kot dia tya aku Apa lepas ABC? aku jawab 456, haru gak kan.. ekekke.. Pape pun janji lepas..

Mak ngan ayah ikut sekali sbb plan nak makan area S.alam malam ni. So Oral tu just 15 min je.. So lepas tu terus pi solat magrib dulu. And pi makan kat Hailam Kopitiam seksyen 7. Aku yang diet sangat ni.. teka makan apa? hehehe.. nasi lemak rendang.. ish2.. aku ni pantang tul kalau makan antibiotik.. craving tu lebih skit.. musykil lak.. tak per la... sbb tanak guilty.. makan la separuh.. hahaha... minum milo panas... ermm.. milo lagiii.. :) semua sangat sihat la..sangat menyihatkan badan aku ni.Mak aku makan mee hailam.. ermm not recommended sebab mee tu sangat tak sedap sebab dia tak basuh elok2.. rasa kapur.. ermmm.. tak leh.. tapi kat sini aku recommend sangat asam laksa.. terbaek.. tapi pedas skit la. Aku makan sambil nangis kegembiraan kalau makan asam laksa ni.. huhu

Now nape aku tak leh sleep lak ek.. mata ni cam tanak lelap lak.. huhu.. Esok dah la banyak plan.. kena pi S.alam lahi ada rehearsel mock meeting.. and pi majlis kesyukuran Kak Nol nak pi mekah.. ermmm bestnya.. muda2 da nak pi Haji. Aku? ntah bila la kan..

K la.. tah pape aku melalut ni.. kuar dulu.. :)

No comments:

Post a Comment