Saturday, October 30, 2010

Exam !!! Arghhh Tension

28 hb 10. 2010 : Sad laaa... exam law.. tapi mcm dah silap jawab. Sedih nya.. dah la assessment untuk paper law ni 30% je.. Final? 70% HUHUHU... nangessss. Yang ralat kalau nak repeat paper ni adalah assessment yang sangat remeh tu. Ya Allah bagi la aku lulus paper ni. Dapat C pun dah cukup hepi.. Lompat bintang aku. huhu.. Malas nak pk, tapi sejak exam tu, nak tido malam je teringat.. camne la ekk.. Sabar2.. ada 2 paper lagi nak kena hadap. Yang lepas ni biar la lepas... Hari2 aku ulang ayat ni nak sedapkan hati.. huhu...

Lepas exam, terus je pi training lak. Habis kan course 2 hari. Dalam bilik training, kepala asik pk saat2 seram di dewan exam tadi. Abis je exam, terus la ngan member sekutu pi tengok movie di MBO.. ekekeke... Nak release la konon. Orang lain release lepas abis semua paper. Tapi aku? Nan hado...

Sbb kat MBO ni tak banyak citer, so aku pilih je satu cite Cina Hong Kong ni, tajuknya "The Perfect Wedding". Ermmm citer ni ada lawak... sedih... dan seperti biasa la, bila dah kuar dari panggung, kawan sekutu aku pun keluarkan la ayat yang memang dia akan sebut setiap kali pi tengok wayang
" Aku dapat mesej daripada citer ni ,Zi... " ekekeke... Camne tu geng, banyak da ko dapat mesej dari wayang2 yang ko tengok ni. Hehehehe...

Lepas Tengok wayang.. Lapooorrr.. Ermm.. mana nak makan? Sebab tanak pi jauh, pi la restoran ceruk kat umah aku je. Makan apa, malam2 kan? Kami yang memang tengah diet ni makan :

1) Nasi Putih
2) Tomyam Ayam
3) Padprik Ayam
4) Sup Sayur
5) Telur dadar
6) Jus Tembikai dan apple

Sangat diet kan makan di malam hari. ekekeke... Tu je la berlalu hari exam aku.. huhu...

No comments:

Post a Comment