Monday, October 4, 2010

Penat...

Awal-awal bulan ni keje kat opis akan melambak skit. Maklumla banyak report nak kena buat.. huhu. Lagi plak now dah nak ujung2 semester plak tu. Tak sampai sebulan lagi dah start exam... wuaaaaaa... mcm mana ni, study pun nan hado jerr.. camne nak pass ni. Ni baru je balik kelas Law. Next week ada test lagi altho final exam pun da dekat. Cam nak nangis pun ada, giler banyak aku tak cover lagi ni. Apa la nak jadi ni.. huhu..

Petang tadi ingat tak dapat nak attend kelas sebab ada benda yang tak siap lagi. Tapi nasib baik sempat siap sebelum kul 5, so sampai la jugak di S.A. Tengah2 drive, tetiba dapat text daripada adik, MMS gambar anak dia.. Tengah jem2 tadi, nasib baik jugak ada gambar cute mikail ni.
Saya, bila maskulin abessss... :)

Nama saya bukan Aqifah tau, Aqiff Mikail yerr, tapi kenapa la saya diperlakukan begini.. apa la ayah saya ni.. tapi saya tetap cute kan.. :)


Badan sangat penat, tapi mata tak leh nak lelap lagi.. esok kena sambung keje n sekolah lagi.. huhu.. Lambat nyer cuti semester,... NAK CUTIIIIII.....

2 comments: