Saturday, November 13, 2010

Berdebar2...

Erm.. dah penat da.. lambat nya nak berakhir ni. Masa masukkan entry ni, tak sampai 3 jam da aku nak masuk hall nak amik last paper for this sem..huhu.. Jantung ni dup..dap..dup.. dap.. dari semalam. Entah camne la soklan yang kuar nanti. Leh ke aku jawab ni.. huhu.

Semalaman tak dapat tidur. Bimbang kan exam.. pikirkan benda2 lain la.. ermm.. sudahnya aku tengok citer kat 104. Kisah seram "Datang Bulan", apa la tajuk nya camtu. citer nya tak la seram sangat pun. Hantu nyer pun.. ermmm.. nan hado la jugak. Tapi camtu la. Aku tengok je. Mata tak leh lelap, so layankan je la citer tu sampai kul 2pagi. Tapi sebab takut esok aku lost, 230 aku try tido jugak. Tak sedar lak bila aku lelap.

"Ya Allah, tabahkan hati hambaMu ini, dan lancarkan la segala urusan ku hari ini.. Amin..."

No comments:

Post a Comment