Wednesday, November 24, 2010

Mood Yang Mengarut

Sejak sebulan lepas, mood aku membeli barang mcm mengarut. Macam2 aku nak beli. Dah siap aim nak beli apa bulan 12 nanti, tapi sementara menunggu tu, aku belasah je apa yang aku rasa berkenan. Bila baca adakah simptom aku ni pelik, or simptom org dah dekat nak sampai masa ke?? huhu, salah satu sebab stress. Tak abes2 stress.. huhuhu.. So untuk mengelakkan aku pokai nanti. Aku berazam nak duk umah je weekend. Tanak kuar la.. bahaya..Sekaranng ni semua mall ada sale. Maklumla da nak krismas. Tadi balik dari kerja, dapat lak Robinson nyer flyer.. Banyak jugak yang menarik. Tanak pk, terus masuk tong sampah. Jangan la aku termakan lagi ngan promo2 tu. Hazabbb. Apa la nak jadi ngan aku ni. 2 bulan lepas dah beria2 berazam, tanak shopping, tapi nape la tak kuat sangat iman ni.. huhu..

Tapi bila pikir2 balik, perkara ni dah biasa pun. Kadang2, bila kita memang dah kuarkan duit nak shopping, time tu, satu barang pun tak berkenan. So untuk sedapkan hati, biarla aku berbelanja lebih sikit untuk past 2 months, tapi nanti bulan 12, beli satu je lagi barang yang memang aku dah aim nak beli tu. Go..Go.. Jirr!!! Boleh ke?? Ermm.. InsyaAllah.

Tapi b4 that.. huhuhu.. rupanya ada lagi kena beli ni!! Hope la Bandung da ok.. ekeke.. Arina.. Jangan lupa yer pesanan gue.. Hahaha (Betul ni.. yang ni last aku beli untuk bulan ni.. pasni duk diam2)

2 comments:

  1. huhuhu... aku doakan kawan aku imannya kuat kali ni... caiyok! caiyok!

    InsyaAllah akan aku usahakan utk mencarinya... :)

    ReplyDelete