Tuesday, November 16, 2010

Mabuk..Mabuk...di Sunway Pyramid :)

Semalam, abis je exam ermmm apa lagi, pegi la Sunway Pyramid. Dah lama sabar nak pegi ni. Exam tadi ermm.. ok la.. alhamdulillah, leh la jawab altho tak tahu la sempurna ke tak jawapan aku tu. Sejam before time abis aku kuar. Sangap lak duk dalam dewan. Tengok kertas jawapan dah malas nak edit2 lagi.. kan makin lama, aku ubah pape lak.. so baik aku kuar dulu and tido dalam kereta sementara menunggu member.

Abis je 5.15, Dengan Arina, berlumba2 la kitorang pi Sunway Pyramid. Jalan tak jammed. Memang Sunway Pyramid mengalu-alukan kedatangan kami ni. Seingat aku this sem, aku tak pi sekali pun kat Sunway ni, maksudnya dah 6 bulan la aku tak pi.. ermm lama tu.

Sampai sana, seberapa pantas cari tempat makan. Laparrrrr... So 2 orang yang tengah diet katanyer ni.. cuba la memilih tempat makan. Tetiba terperasan ada restoran baru. Ermm.. Leh la try.

Restoran ni namanya : Fig & Olive. (Makanan barat & Mediterranen)
Masuk2 je, tak ramai orang lak. Ada satu table je yang ada customer, yang lain? empty. Entah sedap ke tak ek.. Tapi takper la, kitorang duduk and terus la mengoder makanan.. lupa, sempat jugak snap2 gambar.. Muka hepi sebab abis exam.. huhuhu.. So kena la snap bagai. :)
Classic Chicken BBQ Pasta - (low fat n salt) .. :)
Chicken Pesto Carbobara ( Sangat tak diet yer.. )
Baked Potato Corbed Beef & Cheese
Iced Blackcurrant Tea & Iced Lemon Tea

2 orang yang hepi abis exam katanyer...
Sangat la kenyang ye.. pastu sempat cari barang skit kat Jusco... Kazen... satu sandal dah beli.... :)




No comments:

Post a Comment