Sunday, September 18, 2011

Open House Sana Sini

Hari ni aku rehat je kat umah. Rehat sambil mengemas umah aku yang memang da hazab da habuk2 sana sini. Hari ni jugak aku posa lagi nak ganti mana2 posa yg tak penuh last ramadhan. Ermm... nasib baik cuaca mendung je, so posa pun tak la penat sangat. :)

Puasa ni jugak hope2 dapat merehatkan perut aku yang 2 hari lepas asik makan @ open house kawan2. Jumaat, aku ngan Kak Mahan pi umah En Boss. Huhu.. rendang yang jadi fav aku bantai je. Tak kisah diet tu. Tak cukup tu semua la aku bedal...

Hari Sabtu lak aku isytihar sebagai hari kambing. Habis la aku. Kolestrol melompat kegirangan. Dari umah Asam ke umah kak dal, aku makan kambing dengan banyaknya. Pegi dengan Cik Ayeen. Anyway tq pada kengkawan dan En Bos yang menjemput aku makan. Terus hari ni aku hibernate kat umah tak kuar takut makan lagi... huhu..

Lepas kemas2 umah ni, mcm da lama tak bukak mesin jahit portable aku ni. Terus jadi tukang jahit sekejap menjahit baju2 n suar2 yang koyak rabak katanya. Teringin nak try jahit baju baby. Tapi takut lak tak menjadi. So postpone dulu keinginan sehingga aku pi belajar dulu macam mana nak jahit baju. So cepat2 kemas balik and masukan mesin dlm stor.

No comments:

Post a Comment