Thursday, December 1, 2011

Movie : Twilight Breaking Dawn Part 1


Tak tahu nak hapdate apa tapi nak hapdate jugak. So nak citer pasal cite cinta hantu2 ni la. Ermm.. previously aku tgk citer ni dengan Arina. Arina yang kenalkan aku ngan citer ni. So untuk last episod tu, hasilnya aku tertido dlm panggung sbb pada aku citer ni sangat bosan la. Tapi apa lak yg buat aku nak tgk citer ni kali ini? Banyak sangat iklan2 kat radio. Hari2 asik ulang pasal citer ni je. And aku lupa DJ radio mana tah,, Hitz ke Mix ke Fly, one of the DJ tu kata dia tak tgk Twilight 3 yang aku tgk tu sbb katanya ramai yg kata bosan. Ermmm so aku membuat conclusion bahawa, aku tak le kata citer ni tak best sbb kebetulan masa aku tgk tu.. memang citer tu BOSAN. Hoke, kali ni dengan jayanya aku pi. Ngan Arina lagi. So kat MBO tepi umah je. Senang, tak ramai org tgk kat situ.

lepas tengok yang kali ni, so aku rasa citernya not bad. Untuk yg breaking dawn ni, citer dia biasa2 je, tapi tak membosankan aku. And aku ska tgk citer ni jugak sbb props, latarbelakang dan tempat2 menarik yg diorang shoot citer ni. Terutama tempat honeymoon Bella dan Edward. Perghhh... heaven. Villa cantik depan pantai. And ada waterfall bagai. huhuhu.. ibarat di kayangan.. over sudaa..... anyway, citer ni ok la.. Dari 5 bintang aku rate 3 bintang la.. markah yg diberi memberat ke arah surrounding citer tu. Jalan citer , kira hoke je la...
Note : Thanks Cik Farah sebab hantar kan wa beli tiket ombak rindu malam ni. Hope citer ni sehebat novelnya.. Arina, tgu malam ni.. 1230am hoke... 

No comments:

Post a Comment