Monday, May 19, 2014

Goldfish balik rumah

Semalam aku pergi Bangi untuk ambil Goldfish. Workshop dan call H tengahari untuk maklumkan kereta dah siap di baiki. Then balik kerja kami terus ke Bangi.
 
Sedihnya tengok goldfish, lama jugak kena masuk workshop, tapi aku rasa ok la sebab janji seminggu nak siapkan goldfish tu ditepati. Patah kaki jugak takde satu kereta ni. Ye la, H kena hantar aku pagi-pagi pergi kerja, pastu petang aku nak kena naik train plak nak balik. Huhu.. cukup la seminggu.
 
Aku hantar goldfish kat Bandar Baru Bangi, Kedai ni namanya pakarkereta, kalau aku tak silap. Workshop belakang Kagumas.
 
Tak tahu nak review banyak sangat, tapi hasil kerja nya boleh tahan la. Maklum aku tak pernah lak hantar kereta pi repair2 body ni. Tapi kesan-kesan yang aku langgar tiang dan palang umah aku jatuh atas kereta tu dah takde la. Additional 300 untuk itu. Harga untuk repair bontot goldfish tu is 2500, termasuk cat , ketuk2 bagai dan lampu sepasang. :)
 
So now kena duk dendiam kat umah.. banyak dah spend bulan ni. huhu

No comments:

Post a Comment