Tuesday, May 27, 2014

Moody ke?

Ermm.. badan aku cam lemah je 2-3 menjak ni. Mood nak masak pun merudum. Last 2 days, balik kerja je aku demam. Tapi tak la teruk, just dedar2, tapi badan gila lemah la. Maybe sebab nak P kot. huhu.
 
Hujung minggu ni H nak balik kampung, family dia berkumpul ramai2 nak pegi berjimba2 kat Pulau Rhu, Besut. Aku tak dapat nak follow sebab aku ada another training on 2-3June nanti. Diorang ramai cikgu, so memang cuti la time tu, kami2 yang bekerja selain cikgu ni tak leh la nak join.
 
So H cadang nak naik bas je. Sebab dia sorang je nak balik kan. Aku tak keen sangat kalau nak naik bas malam, risau je. So aku mcm berat nak lepaskan H balik. Sedih jugak bila H kata aku saja2 kan buat perangai sbb konon aku merajuk sbb dia nak tinggal aku 2 malam. Ishk2, tak kisah kot nak tinggal seminggu pun, tapi aku tak percaya sangat naik bas malam2 ni. Aku malas nak defend diri la bila H kata camtu. Malas. Tapi aku suarakan la jugak. Kalau nak balik, better ambil bas siang la, pergi dan balik KL nanti.
 
Hope faham la kita tak ska travel2 malam ni.

No comments:

Post a Comment