Tuesday, May 13, 2014

Golfdish ke Workshop & Movie Day : Bad Neighbours

Selasa, Cuti Wesak, aku pepagi bersama H konvoi ke workshop di Bandar Baru Bangi. Nak kena hantar goldfish. Lepas hantar kami brunch kat D limau Nipis. Then ke Surada hantar keropok pada kawan H.
 
Sebab bosan sangat, aku ajak H tengok wayang. Then aku terus beli tiket gsc online -Pavilion. Ingat nak pi tengok kat Alamanda je, tapi Bad neighbour ni ada kat beberapa panggung je. So kena la redah pi Pavi.
 
Pukul 3.30 dah sampai Pavi. Then pusing2 kejap. Ermm nak cerita pasal cerita ini, aku pergi sebab katanya nombor 1 dlm carta box office. So aku decide nak tengok cerita ni against Spiderman 2. Cerita ni berkisar pasal 2 jiran yang bergaduh. Budak2 kolej dan sepasang suami isteri yang ada baby girl comel. Couple ni agak tak tenteram dengan kebisingan jiran-jiran kolej ini. So lapor polis, then berlaku la pergaduhan antara mereka.
 
Aku rasa box office sbb ada Zac Efron kot. Untuk jalan cerita pulak aku rasa biasa2 je. So aku bagi 2 setengah bintang je la.

No comments:

Post a Comment