Wednesday, June 11, 2014

Downtown Cheras- Shopping!!

Semenjak seminggu ni, agak resah stay at home. Panas. El nino melanda. Rumah takde aircond lagi, so macam cacing kepanasan la. Altho bukan selalu panas, tapi bila datang time panas ni, memang hazab. :)
 
So smlm H bagi cadangan pergi downtown, jenjalan. Hehe.. aku ska la sbb leh tumpang aircond kereta. Sampai tahap tu kehazaban aku..hehe.. Sanggup keluar sbb nak naik kereta. Tapi bila fikir2, memang nak ke downtown, nak usha casing phone. Maklum la dapat phone baru, so nak carikla casing nya.
 
Pukul 11 sampai kat downtowm, kami jenjalan la. H dah jumpa yang dia ska, so dia beli Element Casing. Katanya kalau beli online lagi mahal daripada kat downtown tu, so H amik la dan terus pasang. Tetiba aku nampak monopod. Ermmm.. terus angkat monopod dan shutter bluetooth skali. Tapi good buy la, sbb mmg dapat harga yang berpatutan.
 
Then kitorang jalan-jalan lagi, then jumpa dengan Grip & Go, yang kita leh letak phone while driving. So leh jadi stand phone sementara kita guna aplikasi waze or mana2 gps application la. Aku still lagi mencari casing yang berkenan di hati, tak berkenan, last2 kami ke kedai yang H beli casing tadi. Aku amik exactly same brand tapi colour je lain. Sebab aku pompuan aku amik merah gitu :)
 
Sebelum balik sempat makan chicken wing dan celup2..hehe.. Then sampai rumah dah 1.30pagi. Pukul 2pagi aku sleep.
 
Dan nasib baik hari ini boleh kerja tanpa gangguan mengantuk.. :)
 
Notes : Downtown Cheras ni katanya akan tutup soon, maybe after raya dah takde, sbb owner tanah dah nak buat something here. Owner katanya Jakel tu.. :)

No comments:

Post a Comment