Tuesday, May 10, 2011

Rehat @ home

Macam pelik lak... near 5pm tadi, sembang dengan partner.. apa aku nak buat petang balik keje nanti. Biasa ada kelas, now da boleh balik umah terus. Kalau dulu, time2 takde kelas, mesti melepak ngan Cik Yeen yang sekarang da jauh di PG. Mata mengantuk, balik mesti tido..huhu.. sungguh tak efisyen. Ingat nak berenti mana2, mid valley ke, tapi tanak la...baik balik umah, kemas pape yang patut. Buku2 sepah2 kat umah tu baik aku setelkan. End up, now aku tgh update blog ni, buku2 masih tak kemas2 jugak.. apa punya pemalas la aku ni..huhu... Esok nak kena pi Penang keje, tadi da hello mak n ayah ajak temankan sambil2 tu leh treat for Mother's Day kan.. maklum la, aku yg paling last wish gitu..huhu. Nak kemas baju untuk ke sana pun malas. Apa la nak jadi ngan aku yang semakin2 malas ni.

Tadi lepak2, kat daybed feeling2 Cleopatra, tgk citer Nora Elena... ermm boleh tahan jugak, baru episod 2. Semalam pun aku layan gak. Leh la jadikan citer mengisi masa lapang. Daripada aku tido kan. Citer ni cam ok la.. mau tak ok kalau Aaron Aziz yang act.. hehe.. Mantop... Tapi tak tahu lak mana satu hero nya.. dia ke or Inspektor dlm Gerak Khas tu..:) Ermm tak taste sangat dengan yang tu..

Huhuhu.. Lapo la plak... 2 -3 minggu ni makan tak hengat..ingat nak la try diet ni.. menjadi ke tak la..tengahari tadi da makan nasi..ingat malam ni nak  minum milo je.. tapiiiii... dengar mcm ada org memasak kat luar... huhu.. mesti adik aku masak.. ekeke.. Tahan2... Jangan kuar bilik.. Isyak n tido.. Ok la.. da sampai masa nak sleep.. huhu... Tak leh sleep lagi la.. Desperate Housewive malam ni daaaa... chowssss

No comments:

Post a Comment