Sunday, May 8, 2011

Yahoooo.. exam da abis

Huhu.. at last.. abis jugak exam aku untuk sem ni. Tadi before exam, sempat call mak nak ucap selamat hari ibu.. tetapi nampak nya aku la yg paling last wish "Happy Mother's Day". Nisah da Judin awal2 lagi da call.. ishk2.. itu takpe jugak, katanya Misi Gayah tadi, cikgu cina yg menyewa umah tu pun wish mak aku happy mother's day awal daripada aku.. huhu..

Hari ni pinjam kereta Judin sbb kena pi Muar. Esok ada kerja kat Muar..huhu... Pi exam tadi dengan barang2 da siap bawak semua. Exam tadi aku kuar awal dr dewan.. sebab tanak gelap nak cari hotel..ishk2.. Da keje kan, so kena la patuh.. So now.. aku bersiaran dari hotel kat Muar ni. Masuk hotel ni aku senyum sorang je.. sbb aku ingat pintu almari, walhal pintu bilik air.. hehe.. Tapi pape pun yg best pasal hotel ni, ada wifi.. tak la bosan aku nak tunggu time tido ni... Ermm and da sampai time tido pun.. esok kena bangun awal.. papaiiiii.... kat bawah ni pic pintu bilik air yg aku sangkakan pintu almari..huhu... teruja aku.





No comments:

Post a Comment