Tuesday, May 3, 2011

Minggu yang CEMAS

Weekend lps... aku dan Arina ala2 study maut gitu..cuti 1 May pun tak kuar..kena la pulun.. ni je masa nak tgk buku.. Exam ada 2 paper lagi.. Yang hazabnya.. Selasa da 3hb.. Aku kena pulun buat report lak kat opis. So hari ni..3 hb, aku bangun awal2.. feeling2 cantik, make up all..sbb nak cari mood baik nak buat report. Kena jugak dapatkan parking kat LG4, so mmg kena usaha pi awal. Sampai opis, alhamdulillah, ada parking. Beli sarapan and makan cepat2, terus la aku start buat keje. Non Stop aku pecut demi nak cuti exam lak..huhu.. penat seyy... Nasib baik hari ni tak ramai yang call. Kalau call pun, maybe aku tak dengar sbb da pekak dengan lagu2 yang kuat aku pasang. Ala2 DJ. Biasa la kalau minggu report. Aku masuk konti lagaknya je ler.. Berenti lunch kejap, and aku sambung lagi. Hari ni aku kena siapkan at least 80% report tu. At last kul 7 aku stop sbb takut boss aku lak balik nanti.. Aku takut ada "Orang Lain" nak masuk shift kan.. So cepat2 aku off lappy. Yang happy nyer, report aku da siap 80%. Tercapai KPI ari ni.. :)

Sambil drive, jalan jam skit sbb ujan, mata aku asyik baca no plate kereta je.. huhu... maklum sbb byk sangat tilik nombor masa buat report tadi..huhu..  so kalau aku nak beli no. pun boleh tadi.. sbb mata aku dah digest byk sangat no. hehe...

Ok, sbb aku mmg da blur2 katak ni.. so aku nak sleep dulu. Esok kena sambung perjuangan skit lagi.. Maju2!!!!

No comments:

Post a Comment