Monday, April 25, 2011

Cuti Rehat di Rumah katanyerrr

Huhu.. pepagi tadi bangun tido, badan cam tak sedap lak.. rasa lemah2, semalam aku demam. Now da ok tapi kepala berat je. Terus sms boss, nak MC. Pukul 11 aku kuar nak pi klinik kat Menara, sekali tengok ramai yg turun.. ohhhh hari ni adalah hari fire drill... huhu.. seminggu aku melarikan diri, akhirnya aku selamat jugak. Kepada Farah yang turun tangga.. ingat la ini semua dugaan dan kenangan.. ekekke... aku terus la pi ke klinik Nathan lak.. entah apa la hari ni, ramai giler manusia. semua demam kot. Tak larat nak tunggu. Aku balik je. cuti rehat la.. tak mc pun takper. Makan je ubat yang ada kat umah. Last aku demam 1 March ari tu.. mcm baru je lagi.. nape la asik demam ni...huhuhu.. 

Duk kat umah, rehat2, sambil surfing, tetiba teringin nak buat lemon rosemary chicken. Dapat ilham daripada Cik Arina yang sibuk membakar ayam je lately ni. So aku terus start kereta ke Giant and beli barang2. Aku posa ari ni, so craving nak makan memang melampau. Da sampai umah terus la aku bergiat cergas memasak.. kononya.. padahal semua main campak2 je.. marinate kejap and terus bakar, dan hasilnya.. tadaaaaaaa.... ( Tawar skit, next time akan cuba lagi. hehe )


Setelah dibakar selama sejam..ni la hasilnya.. :)


Ok la.. tu je la entry kali ni.. nak baca buku lak.. exam da dekatttttttttttttttt....


No comments:

Post a Comment