Tuesday, April 5, 2011

Kelas dan Presentation

Semalam, pegi kelas Finance. Hari ni ada group presentation. Satu hari semalam aku tengok slide2 tu.. cuak.. Takut lak kalau cikgu tya lebih2.. da la aku tembak jawab je buat assignment tu..huhu... Tapi semalam tgh buat keje2 tu nasib baik ada cikgu yang bagi pendapat n pandangan. Thanks to cikgu farah and cikgu mahani.. :)

Sampai je kat kelas, terus la tgk slide2 dan rupanya missing lak satu soalan.. overlook. Nasib baik full time student yang satu group aku ni buat..huhu.. lappy lak tak bawak.. pinjam sekolah nya lappy. Sempat la buat perubahan. Group pertama present .. aku group 2. Memang gila cuak.. cikgu aku semalam xtra garang la... aku memang takuttttt... biasa dia tak cam semalam.. katanya dia tensi ngan kitorang nyer attitude.. ermm.. 

Tiba masa untuk group aku present, after maghrib , gila cuak ngan arina.. kaki tangan da sejuk all.. mcm nak pitam pun ye.. menggelabah... macam tak pernah present sblm ni plak..  Tapi alhamdulillah... kumpulan aku setel dengan sergahan yg minimal daripada cikgu... huhu... so pastu aku tgk org present, tapi kepala aku ni tah kemana2 da.. and aku sbnrnya rasa lega yg teramat sangat kot.. hepi...

Balik semalam dari kelas pun, tak abis2 senyum... dan membawak mood tu sampai ke hari ni. Maybe sbb aku kenyang jugak semalam sbb follow mak and ayah and Judin pi makan kat Q Bistro Bdr permaisuri.. :)

K la.. nak sambung keje la.. duk hapdate ni kan tak siap lak keje hehehe.... hepi nya saya........:)  :).. :)

No comments:

Post a Comment