Tuesday, April 12, 2011

Aerobik gitu

Wednesday yang hepi datang lagi sebab aku takde kelas.. so leh berjimba2 petang nanti.. (Study malas... asik pk nak jimba2 je)... tapi seperti yang memang semua yg kenal aku maklum sangat. Aku ni study nan hado je. Datang mood rajin baru la study.. kalau tak? ishk2. Mood rajin tu plak datang biasanya sehari sebelum exam.. huhu.. hazab.

Ermmm.. yang dlm mirror tu gambaran sekarang.. Agak2 berapa session nak jadi yg kat luar mirror tu.. ekeke
Start last week, aku and kawan2 seangkatan kat opis ni nak mengamalkan cara idup yg sihat. So kitorang masuk la senama aerobik gitu ngan cikgu Gigi. Tu nama cikgunya. So hari ni da masuk kali ke3. Ok.. taste la. Daripada asik makan je. So bila da bersenam ni, kurang skit rasa guilty..ekeke.. Altho lepas aerobik, makan tu cover balik kalori yang terbakar.. huhu.

So hope2 aku ni bertahan la ngan aktiviti sihat ni.. jangan berenti ditengah jalan... Amin... :) Positif Jirrrrr..

No comments:

Post a Comment