Tuesday, April 19, 2011

Fire Drill Yang Tak Menjadi2

Pepagi aku and team ada sesi briefing sistem kat opis. Cepat2 setelkan by 11am dengar kabo ada fire drill.. huhu ni yang aku cuak ni. masuk hari ini, dah 4 kali aku melarikan diri. Jumaat lepas bawak lappy, keje dari lobi, nasib baik ada wifi zone. Isnin plak aku memang pegi meeting kat luar, selamat. Selasa pun selamat sebab meeting kat luar. Hari ni cepat2 la turun sebelum kul 11am. Penat sey lari2 ni. Maklum la aku tak sanggup nak turun tangga sebanyak 30 lebih tingkat ni, mau aku pengsan nanti.
So berlegar2 kat bawah tu, ramai lak orang seangkatan. yang cuba melarikan diri daripada turun tangga yang banyak tu. Sudahnya sementara menunggu bunyi loceng fire drill, kitorang minum jap kat lobby tu. Sempat snap pic.. tak leh handle tullllllllll.. Dan yang bengangnya... fire drill ari ni cancel.. katanya sbb ramai sangat yang turun??? WTFFF.

With Partner... Nanti kita lari lagi ek.. huhu
Thanks to En.Lelaki tu yang sudi menaja minuman pada hari ini.. Murah rezeki lagi.. InsyaAllah
Dah abis la citer lari2 fire drill hari ini. Semoga fire drill yang akan diadakan nanti masa aku takde kat opis... Meeting ke..apa ke...pape je lerr.

No comments:

Post a Comment