Friday, April 22, 2011

Layan Movie Gitu


Semalam datang lak sangap and mcm lama lak tak tgk movie? lama ker? ermm lama la kot. So hello rakan sekutu. Ermm setuju... kitorang nak layan SCREAM 4. Rakan sekutu tak pernah tengok, tapi aku seret gak ajak tengok, sbb tak banyak citer kat MBO ni. Kalau ada pun citer hantu lak.. lagi la org tu tak nak tengok. So tengok la SCREAM 4.

Huhuhu.. citer ni memang best. Teringat lak, zaman dolu2 aku minat giler ngan citer ni, time tu aku ngan Kak Yah sewa video tape besar tu kat kedai and tengok. Ulang banyak kali tengok. Ska sangat. Tapi masa tu aku tengok, aku tak la takut sangat sbb mcm tak seriau ngan darah. Tapi SCREAM 4 ni.. aku ngeri skit. Cara bunuh tu leh tahan kejam gak. Ngan nak kuar semua usus2 bagai.. huhu.. sadis.

Aku tengok citer tu ngan celah2 jari je. Mulut tak yah cakap la, da tekup kemas2, takut ter "SCREAM" lak. Tapi sbb ralit sangat tengok and tak expect killer nak kuar time tu, aku SCREAM jugak at last. Hehe.. Terkejut orang kat sebelah.. Maafkan saya penunggu gua... tak sengaja.. Hehe.

Macam citer scream lain2, aku teka2 sapa yg jadi killer tu, and seperti yang lepas2 jugak, tekaan tak mengena. Orang yang tak disangka2 la yang sebenarnya killer. Pelakon dalam citer ni plak still maintan. Heroin yang tak mati2 dr siri lepas ada, Courtney Cox dan Syeriff dari citer lama tu pun ada. :)

So untuk bagi bintang samada citer ni best ke tak? Aku bagi 5 bintang out of 5. Sebab aku rasa sangat best and berbaloi pi tengok. Highly recommended.... :)

No comments:

Post a Comment