Sunday, April 3, 2011

Tak de title.. sesaja je

Sambil2 tengok Anugerah Berita Harian ni, macam nak hapdate blog lak.. ishk2.. ermm actually aku nak masukkan entry ni dari ari tu da, tapi tak masuk2 jugak. Ermm sekarang ni macam2 ragam cara org cari makan, seperti biasa, aku memang tak puas hati dengan orang yang mintak sedekah tapi badan cam sihat. Ermm, boleh je diorang ni keje kat kedai makan ke... laundry ke... cleaner ke... Tapi nak gak mintak sedekah. Yang biasa aku jumpa kat kedai2 makan tu satu la.. tapi aku sungguh teruja dengan modus operandi baru ni.. tu dia.. ayat MO lagi.. banyak sangat tengok criminal mind ni.. hehehe...

Minggu lepas aku pi S.A. Kat traffic light nak ke uitm and padang jawa... ada la sorang pompuan yang sangat sihat walafiat ni memintak sedekah la... hari pertama aku nampak.. aku buat2 tak nampak sambil konon2 texting.. padahal.. aku malas nak tengok.. (jahat kan...) tak per la.. aku mmg tanak bagi, sbb dia sangat sihat.. leh cari keje lain. Pastu aku nampak lagi pastu bila aku pi S.A. lagi... ermmm tetiba rasa nak snap pic dia... hasilnya? Lerrr... dia takut ya... tak pandang aku langsung.. tapi terus berlalu ke kereta lain.. altho tak nampak muka dia.. aku nak post gak gambar makcik ni.  So lepas ni.. kalau aku tanak layan dia.. buat2 la snap pic.. terus dia tak datang kat aku lagi

Ni pertama kali aku tgk, sempat snap after dia dtg kat kereta aku... Kalau malam, mau aku melompat.. pakai berkelubung gitu...     
Kualiti pic tak elok.. gelap.. tapi nak letak jugak.. apa la dia ni.. bahaya tu.. kalau la kena langgar.. ishk2..

Erm.. dia perasan aku amik pic dia.. langsung tak pandang and tak dtg kat kereta aku pun.. ekekek

 Ok la.. da nak sleep la.. chow.. esok keje... huhuhuhuhu


No comments:

Post a Comment