Wednesday, March 30, 2011

Sakit Kepala and Penat

Alhamdulillah, esok da nak Friday... minggu ni sangat penat, tak tau apa yang memenatkan sangat, tapi dapat rasa yang yang penat is otak aku yang berpk ni. Mana nak pk pasal sekolah yang da dekat2 nak final ni, keje and hidup aku.

Mengeluh tak baik... tapi kadang2 bila penat sangat, sarat kat dada, bila mengeluh, macam dapat melepaskan kesakitan je gamaknya. Huhuhu.. Aku kena rehat, tapi takde masa lagi... Assignment yang tak siap, kerja2 sekolah kira2 pun tak settle lagi, weekend ni da janji with Arina nak settlekan. Hope settle la.

Apa la nak jadi ngan aku ni..pemalas sangat, ska buat keje2 last minute, end up, jadi la cam skrg.. padan muka, pening kepala tak suda2..huhh... Apa la nak jadi ngan Jirrrrrr..... Wake up!!!!

Ok la.... aku nak chow dulu.. Banyak lagi benda nak buat.

Note : Takziah buat Kak Mahani atas pemergian Mak sedaranya.. Alfatihah....

No comments:

Post a Comment