Friday, March 18, 2011

Pooh's Day

Hari ni bangun awal. Walaupun best nya nak sambung tido lagi, tapi ada benda nak kena setel. Esok ada test Tax kat sekolah and aku ada janji ngan cik pooh dan memang dah lama mungkir janji ni. Ari ni kena jugak pi servis dan cuci pooh. Kesian da lama tak dimanjakan.huhu... Pandai bawak je, jaga nya..nan hado.. sian pooh.

Pukul 10 aku sampai kat workshop, terus je pass kunci and suh dia buat apa yang patut. So ari ni mcm biasa la tukar engine oil, oil filter plus aku suh tukar sekali spark plug and mechanic tu masukkan sekali long life coolant..aku pun tak tahu untuk apa. tu la susah pompuan yg cam aku ni.. malas nak pk .. huhu.. sbb otak aku ni sangap dan cuak nak test esok ni.. aku ni kejap2 tgk diorang buatkan pooh tu, tapi dalam masa yg sama, kena tgk buku ni... menyampah sungguh.

Balik je dari workshop, aku singgah kat car wash, cik pooh kena cuci la.. da lama sanagat da tak mandi.. ermm bagus jugak car wash kat sebelah umah aku ni, sangat teliti. Pertama kali aku pi ni setelah di recommend banyak kali oleh adik aku. Hasilnya, pooh bersinar2..menunggu pun tak bosan, sbb kena ngadap buku text jugak..huhu.

Lepas bayar je, aku terus nak pi ke pooh, tetiba ada orang panggil aku,

"Miss, i like ur car, so cute"
Erkkkk? apa? cute? then aku malas nak layan and smile je dan cepat2 masuk kereta dan blah, sbb tanak org kata sombong sangat altho aku takut kalau org2 seperti dibawah ni menyapa aku... :

No comments:

Post a Comment