Monday, March 7, 2011

Sleepy Day & Hari yang menyedihkan



Huhu.. now da sampai S.a. Ermm.. macam mana nak buat ni.. mata sangat mengantuk. Try nak study skit2 untuk Quiz Tax jap lagi. Tapi aku da banyak kali terlelap.. kalau kat umah, mau aku tido, tapi ni kat Old Town.. Bole tido? Terus la bukak lappy..nak kasi segar skit mata dengan menghapdet blog ni. Kat luar cuaca sangat gelap. Mesti jam semua jalan kalau ujan ni... apa aku tulis ni ye? or aku perlukan asam laksa? sbb hari ni sengal tak sengal, kat Old Town ni kehabisan roti? ermm... stock up la bebanyak skit roti tu da tau orang ska makan roti. ishk2..

Sebab tajuk entry kali ni adalah hari yang menyedihkan.. kerana apa? kerana HP saya rosak la... ermmm macam mana ni.. Tak nak la beli baru lagi.. taraf kewangan buat masa ni sangat la tak stabil.. ni kalau aku beli hp, nampak la aku makan megi and biskut je hari2.. sedih la...

Macam mana yer... nak beli hp apa pun tak tau. Tak de yang berkenan buat masa ni. Yang berkenan ada.. tapi mahal lak.. takde lak sesapa nak buat kutipan derma kilat nak hadiahkan aku phone..hehehe.. kim salam la kan..

Apa aku melalut ni yer.. mengarut la... tapi esok kena pi kedai dulu, mana tau kot2 hp tu leh repair lagi. Hazab sungguh rosak phone ni. Ok la... malas nak tulis lagi, nak tengok buku la jap.Mana tau dapat ilham skit2 nak menjawab dalam kelas nanti. Chow.......

No comments:

Post a Comment