Sunday, March 6, 2011

Memanjakan kaki @ Nail Parlour... :)

At last, last Friday, pegi jugak ke Nail Parlour MV. Niat nak buat pedicure yang dah berabad tertangguh, daripada kak mahani belum pregnant.. sampai ke Uzair da selamat lahir, pegi la jua...huhu.. Dah lama benor tak buat, aku tengok hazab jugak pekerja situ nak setelkan kaki aku..ekeke.. gasak la.. tapi hasilnya? Sangat berpuas hati. So lepas ni, kitorang akan jadikan aktiviti manjakan kaki ni sebagai ritual jugak disamping ritual yang membesarkan badan setiap bulan tu.

Kenapa perlu pedicure? Ermm..mengikut teori aku yang memang aku ska reka2 sendiri (Nak sedapkan hati ), kaki kenala dijaga dengan baik sbb kaki la yang banyak bekerja untuk aku. Ermm.. berjalan jauh dengan bawak badan aku yang alkamlumla saiznya.. So kaki ku sangat hazab la kejenya. So sebagai balasan, bagila kaki kita berehat... :) Sungguh kukuh justifikasi ini.

Kepada sekongkol di sekolah tu, next time, kita pi sama2 yer.. :)

Note : Balik je dari pedicure, pegi meeting kat HQ, bukak lappy rasa macam nak menaip dengan kaki je..hahha.. bak kata my  partner, camne ni? Kaki lagi lembut dari tangan da.. hahaha

Sempat jugak nak snap pic...
Peace from Mahani... :)
Snap pic gitu... Bukti 1st Ritual
Sungguh mahir akak Philiphine ni...

Tadaaa... cam tak kenal kaki sendiri da.. tak amik gambar sebelum sbb takut aku sendiri tak sanggup nak upload.. hehe

No comments:

Post a Comment