Tuesday, March 15, 2011

CUTI SEKOLAH

Apa yang aku ska sangat dengan cuti sekolah ni.. altho aku takde la anak yg masuk sekolah ke apa kan. Sebab utama dan aku rasa jadi kebahagian semua orang ialah, bila budak2 sekolah tak sekolah dan rehat2 kat umah sambil tengok tv ialah.... SEMUA JALAN2 YANG SELALUNYA SESAK DIPAGI2 HARI.. jadi lengang... ermmm.. So aku leh la bangun lambat and bawak kereta dengan amannya. Bila jalan da tak jammed, so sampai opis dengan hepi, dan mood aku juga akan cantik jugak.

Walaupun budak2 sekolah tengah cuti, tapi aku? Tak cuti jugak and kena sekolah jugak. Minggu lepas dan minggu ni banyak sungguh dengan mid term test all. Semalam abis lagi satu test. Weekend ni pun ada test jugak. Lambat sungguh nak setelkan sekolah ni. Penat da nak berulang alik ke SA. 

Ermm.. da lapar, so nak pi bf makanan kesihatan la,, maklum tetiba minggu ni mode diet gitu.. chow..

No comments:

Post a Comment