Tuesday, March 8, 2011

Kerajinan dan Kemengantukan

Huhu.. tengah nak setel report ni, mata ni layu semacam je. Nak kata tak masuk konti, lagu terpasang da bingit sangat da.. stok kalau gajah lalu kat tepi, aku tak dengar da.. Nak kata tido lewat semalam, tak jugak, b4 12 da tido. Or maybe sbb lama sangat tido? ishk2.. serba tak kena.. tido lewat takle..awal pun tak le.. apa daaa...
Pagi tadi aku da lewat skit kuar umah, bajet mesti jam teruk, tapi tengok jalan cam tak sesesak biasa? ramai plak orang bercuti serentak ke ni? :) Semua nak cuti Rabu kot. Ikut hati aku pun, aku nak cuti Rabu. Aku ska duk kat umah Rabu, sbb aku tak yah pi SA ari ni. Tapi takpe, duk diam2 kat opis la, setelkan keje.
Bercakap pasal ngantuk ni... oksigen tak sampai ke kepala la ni .. huhu.. sungguh tak produktif. Apa nak buat kalau mengantuk ye? Aku terpk untuk kat bawah ni :
  1. Ke Mid Valley : Tak boleh.. sbb tengah keje
  2. My News beli chocolate : Tak boleh .. sbb baru tadi abis kan cadbury black forest..huhu
  3. Dengar lagu kuat2 kasi bingit telinga : Dah buat.. but still ngantuk
  4. Half Day??? - Uiii.... macam best.. tp tak kot, sbb partner takde today... hope Adam cepat sembuh demam..
Ermmm.. tetiba da kurang ngantuk.. mcm mana aku buat ialah, aku try cari tips2 nak elak ngantuk tu.. banyak baca entry2 orang 2 kat blog2 and aku bukan baca tips2 nak elak ngantuk je.. tapi aku baca benda lain jugak.. so skang mcm da ok skit. sambil dengar lagu BEP ni.. the time of my live.. tetiba aku jadi tak ngantuk.. YESSSSS

Jom nyanyi sesama.... 

I-I came up in here to rock
Light a fire, make it hot
I don’t wanna take no pictures
I just wanna take some shots
So come on, let’s go
Let’s lose control
Let’s do it all night
‘Til we can’t do it no mo’

Ok la.. da melalut banyak ni.. disebabkan tujuan tulis blog ni nak ilangkan ngantuk.. and now mmg da ilang skit ngantuk ni.. kena la sambung keje2 report mereport yang terbengkalai tadi. Chow

No comments:

Post a Comment