Wednesday, March 2, 2011

Demam...

Rabu.... aku cuti lagi, bezanya kali ni aku MC. Ermmm altho best dapat mc.. tapi otak serabut sbb reporting time lak kat opis time ni.. ishk... semalam aku cam demam skit je.. memang badan cam lemah, tapi rasa kat dahi cam tak panas sangat. Kul 3 pi Zarif, doc amik suhu.. mak aiii.. 39, terus doc tu bebel nape tak datang awal, pepagi tadi ke.. ermm.. sbb aku rasa cam biasa.. tak teruk sangat. terus dia suh aku balik dan2 tu dan bagi mc untuk hari ni sekali. Aku dapat antibiotik lagi.. ni yang malas nak hadap makan ubat on time ni. Ermm dah la kena habis kan dos. huhu.. Kelas semalam pun tak pi. badan seram sejuk and tanak gamble nak drive ke S.alam la. Altho feeling2 ala bionic woman gitu, tapi takut da sampai sana collapse.. tak ke haru..huhu. So tak pi kelas Finance.. camne tu, ntah boleh ke tak aku follow pasni, da la aku ni sengal skit nak pahamkan fnance ni..ok la... nak buat keje skit.. chow

No comments:

Post a Comment