Monday, March 28, 2011

Monday yang .....

Huhuhu... monday morning la time yang sangat tak best, nak kena bangun awal, and pi keje...  So pagi tadi aku da siap2 sampai kereta, terlupa lak nak capai beg lappy.. banyak sangat bawak, sampai lupa..huh... 710 baru nak kuar dari umah aku, of kos la akan jam.. maklum ada sekolah kat depan. Erm.. mood da nak berubah.. tak suka tul kalau lambat on Monday.. nanti mesti tak de parking kat opis.

Sambil follow perlahan2 kereta kat depan, nampak satu kereta Viva ni stop kat depan sekolah, keluar sorang budak pompuan and driver pun keluar jugak. Agak2 macam atuk dia la. Atuk keluarkan beg and pass pada budak pompuan ni. Sangat sweet, si Atuk hug2 cucu dia, mcm nak hantar cucu pi oversea je lagaknya, padahal jap lagi kul 1 dah balik sekolah. Tapi sangat sweet, cucu jalan beberapa langkah, pusing kat atuk, lambai2 all..Atuk lak, tunggu je la, sampai cucu masuk pagar sekolah, baru la dia berlalu.

Tetiba je, mood aku tadi bertukar jadi ok. Tengok cucu and atuk nyer drama live tadi.. :). Lepas tu bukak radio, ada plak lagu SENYUM.. ermmm mood aku ni tak la susah nak setting balik rupanya. Tengok and dengar benda2 yang baik camtu, terus je ok. Dan alhamdulillah, sampai je opis, altho cam da lewat skit, ada lagi 27 petak parking... Happyyyyyyy gitu.. Hope ceria sampai la aku nak tido malam karang walaupun dalam hati ni takut and cuak nak hadap kelas petang nanti.. :)

No comments:

Post a Comment