Tuesday, June 28, 2011

Penat & Lelah

Jam dah pukul 1230.. tapi aku cannot sleep lak.. sepanjang 2 minggu ni, macam2 berlaku.. tapi aku cam malas nak ingat..malas nak tulis kat diari cyber aku ni. Aku dah penat la... penat dalam nak pk apa langkah aku lepas ni... apa aku nak jawab pada soalan2 sensitip pasal status aku.. apa yang buat aku hepi sikit ialah satu semester lagi aku nak habiskan sekolah aku tu. Selain tu, takde.. yang ada semua hampa. Tapi hampa itu dugaan .. dugaan itu buat aku sedar pada yang Satu.. So kena keep smiling walau dalam hati ni.. tak reti nak gambarkan. Kalau gelas pecah, ada gak kaca kecik..ada besar. Tapi aku rasa dalam hati aku ni.. macamla cermin kereta yang pecah... berderai.(puitis lak memalam ni..)

Disebabkan tahap stress aku yang tak terbendung ni.. Aku da buat keje2 yg menghabiskan harta yang memang dah tak berharta ni..huhu... Dengan satu yg aku subscribe kat Berjaya Times Square... da hari ni aku subscribe benda lain laks kat mines... huhu..



Pandai sungguh la minah cina yg keje kat Facial First ni.. ishk2.. aku yg mmg tgh stress2 ni terus la subscribe lagi.. Masak la aku.. tapi kalau pk2 balik.. ok la.. aku pun bukannya berbelanja sangat untuk make up.. aku just pakai basic je.. pencuci muka, toner je.. tu je la.. and bukan every month beli. So dah tolak tambah semua.. aku pun sign la...membership kat Facial First lak.. So pasni aku minum air kosong la.. duit semua dah habis. Tapi bila da start facial tadi.. ilang kejap stress aku.

Lepas ni duk diam2 kat umah la..huhu... 

Sambil2 berleter kat blog ni.. dengar lak lite fm.. mcm best lak. Tak sedar diri esok ada training. Baju tak iron lagi.. beg tak kemas lagi.. Cik Jirr dah mengarut.

Hari ni tak dinner..guilty sbb tengahari makan banyak tak hengat. Apa pun thanks to En Boss.. belanja makan best.. ikan pari bakar...gulai lemak daging....hancus diet tapi hepi.. macam mana tu? :) 

Dah tiba masa nak paksa mata untuk tido.. tata..

No comments:

Post a Comment