Thursday, June 2, 2011

Mesin Masa..... 2006 pls...

Okies, tetiba rasa nak hapdate lak. Satu report dah kuar, so yang lain nak buat next week je la. Hari ni sangap sbb partner MC lak. So now sambil2 tunggu beberapa minit nak balik ni, aku nak menulis la. Jap lagi kena singgah Giant lak, kena beli barang skit, ramai nak datang umah aku ni, esok ada wedding kazen kat Semenyih, so semua berkampung kat Widuri la. Malu kalau takde pape kat dapur. Umah pun tak mop lagi.. alamakkkk...



Ok la, nanti balik sempat buat semua tu. Apa yang aku nak tulis ni, ialah mesin masa.. ermm pagi tadi kat Hot.fm, DJ bukak tajuk mesin masa. Kalau ada peluang nak undur masa... bila agak2 org nak pi. Ermm, aku pun pk la jugak sambil2 drive tu. Banyak je masa yang aku nak pegi. Tapi sebenarnya aku nak ke 2006. somewhere around that time... Menyesal ke aku dengan keputusan aku masa tu? Erm... tak baik menyesal, so aku anggap tu asam garam idup aku je la.. Tapi sebenarnya aku sentiasa berfikir pasal tu. Huhuhu.. syuhhh..syuhh... tanak pk lagi.. (Tapi tulis lagi citer ni.. dah tercatat dlm blog lak..) Ish...ishhh..

Ok la.. aku da penat, nak balik dulu.. Tata...

No comments:

Post a Comment